דיווחים בלבנון: כוח רב של חיל האוויר חג בשמי ביירות

שלמה ריזל No Comments on דיווחים בלבנון: כוח רב של חיל האוויר חג בשמי ביירות

על פי דיווחים לבנונים, בימים האחרונים מפעיל חיל האוויר מערך שלם של כלי טיס החגים מעל ביירות ומעל בעלבק. לפי אחד הדיווחים 8 מטוסי קרב חדרו אחר הצהריים דרך הים וחגו מעל צור וביירות

מטוס קרב ישראלי צילום: פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על פי דיווחים בכלי תקשורת בלבנון אמש (שני), ביומיים האחרונים בכלל ובמהלך יום האתמול בפרט, מפעיל חיל האוויר מערך שלם של כלי טיס החגים מעל ביירות ומעל בעלבק. לפי אחד הדיווחים 8 מטוסי קרב חדרו אחר הצהריים דרך הים וחגו מעל צור וביירות.

בדיווח אחר נאמר כי בשעות האחרונות חגים מטוסי קרב מישראל בגבהים משתנים מעל בקעת הלבנון סמוך מאוד לראס בעלבק ולמעברי הגבול הסוריים-לבנוניים, אזור שבו מאכסן חיזבאללה את הנשק הכבד שלו.

כזכור, בתקופה האחרונה שבים ומדווחים בלבנון שוב ושוב על תקיפות ישראליות בשטח לבנון. לפני כשבוע וחצי פורסם כאן על תקיפה ישראלית של מחסני נשק המשתייכים לכוחות איראנים בבסיס האימאם עלי (בסיס האספקה האיראני הגדול ביותר באזור) באזור אל בוכמאל שבגבול עירק-סוריה. מספר ימים לפני כן דווח בלבנון על פעילות עניפה של חיל האוויר הישראלי במהלך הבוקר והצהריים הכוללת תקיפות דמה בכל דרום לבנון ומול ערי החוף צור, צידון וביירות.



0 תגובות